29 maj 2010

Girls night out


Idag kommer min kväll kommer att gå i högklackat, glam och glittrets tecken :)
Har fått en fantastisk inbjudan; att gå med ett stort tjejkompisgäng på en förhandspremiär av SATC2 idag (i lilla Borgå!!). Vilken härlig kväll det ska bli och det nåt jag verkligen behöver efter flere veckor ensam med barnen och väldigt mycket ensam tid... Efter filmen bär det av till en restaurang för en drink och lite tilltugg (hörde till biljetten). Anar att kvällen inte slutar där...

Har små panik - VAD ska jag ha på mej?? Har ju inget i mitt klädskåp.... Varje kvinnas problem :)

Nu ska jag börja göra mej klar, mina barn ska med mommo på en annan fest i huvudstaden så de ska skjussas dit. Är en sådan tids optimist, tror alltid att jag har all tid i världen tills jag plötslit märker att tiden håller på att ta slut mitt i....

3 kommentarer:

alegni sa...

låter jättetrevligt. hoppas du fick en great night out tillsammans med tjejerna. berätta inget om filmen dock, för jag ska se den asap efter studentfesten ;)
kram

Kamomilla sa...

Hoppas det var en härlig kväll!

Vecka - Vecka sa...

Hoppas kvällen blev lyckad!
Kram, Lotta