20 maj 2010

Festfin



Vi närmar oss våravslutningar med all festklädsel, blommor och skratt.... Flickornas kläder har jag redan handlat tidigare men killkläder har jag svårare för. Men nog kan det vara svårt att hitta kläder till tjejer med, fast inte denna gång. Flickornas är från Kapp Ahls Vintage Story :) Bara älskar deras kollektion, tyvärr är de ganska värdefulla :/

Lillebrors hittade jag den här gången på Lindex, kunde inta bara låta bli... Nu är vi redo :)



Denna vecka har varit fantastisk! Varje morgon jag slår upp ögonen och ser att solen lyser, tar mitt hjärta ett glädjeslag extra. Vilken lycka, en dag till med vackert och varmt väder... Behövs verkligen efter den långa vintern. Alla löv slog ut som i ett trollslag efter förra helgens åskväder. Fantastiskt. Känns som vi har full sommar redan :)

Snart helg igen, och vi ska njuta lite mer :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

han kommer att bli så fin i sin nya utstyrsel!

Galleri MochB sa...

Såå charmiga kläder :O) Imorgon skall vi och shoppa avslutningsklänningar. Hoppas det finns några kvar! Måste nog kolla in Kappahls collection jag också ;O)
Skön helg! Kram Mia

Kamomilla sa...

Härliga grabbkläder!

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilka fina festkläder du har köpt, han kommer att bli så fin.
Vad fint du har gjortet det här på bloggen.
Ha det gott:)